حرفای دل خودم




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

 سلامتی اونی که میدونی هیچ وقت نمی تونی بهش زنگ بزنی ولی دلت نمیاد شمارشو از گوشیت پاک کنی

گاهی اونقد دلتنگ میشی که فقط میخای ببینیش.... حتی با یکی دیگه....

دمش گرم...باران را می گویم...

  به شانه ام زد وگفت: خسته شدی....

امروز را تو استراحت کن من به جایت می بارم....

 




نظرات شما عزیزان:

نيكي و نيلوفر
ساعت22:15---30 فروردين 1392
Slm azizam webet khili nanase age movafeGh baShi tabadOl link kOnim

yeganeh 2afm
ساعت21:26---30 فروردين 1392
واااااااااااای!حرف دل منم هست


واقعاااااااااااپاسخ:خواهش میکنم...ولی من این حرفارو که میزنم.مخاطبم اردلان نیستا... مخاطبم کسی هست که خیلی دوسش دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, 20:26 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز